ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

رقابت تیم‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال| جدال با مس، نبرد با فولاد

  • کد خبر: ۱۲۲۴۰۹
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
رقابت تیم‌های مشهدی در لیگ برتر فوتسال| جدال با مس، نبرد با فولاد
نمایندگان مشهد امروز دو بازی سخت در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال امروز برگزار می‌شود و در هفت بازی، تیم‌ها به‌مصاف رقبا می‌روند. نبرد‌هایی که دوتای آن‌ها برای فوتسال مشهد کلیدی است؛ نبرد فرش‌آرا با مس سونگون و جدال چیپس کامل با فولاد زرند ایرانیان. دیدار‌هایی که به‌صورت هم‌زمان از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و در آن فرش‌آرا در سالن شهیدبهشتی مشهد از یکی از مدعیان اصلی قهرمانی، یعنی مس سونگون، پذیرایی خواهد کرد. در سوی دیگر هم چیپسی‌های شهر باید به زرند بروند و رودرروی فولاد این شهر قرار بگیرند. تعطیلی نزدیک به دو ماهه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال بعد از مسابقات این هفته به‌دلیل برگزاری رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا و حضور تیم‌ملی فوتسال کشورمان در این تورنمنت، بر حساسیت‌های بازی‌های این هفته افزوده است.

در جست‌وجوی طلای مسی

فرش‌آرا نماینده کهنه‌کارتر فوتسال مشهد که دوازده سالی است در این رقابت‌ها حاضر است، در جدول رده‌بندی و در پایان هفته پنجم وضعیت چندان جالبی ندارد. شاگردان قدرت بهادری با هشت امتیاز در جایگاه هشتم جدول چهارده‌تیمی ایستاده‌اند تا میانه‌نشین باشند. تیمی که انتظار می‌رود دست‌کم بعد از این همه سال وضع بهتری در لیگ‌برتر پرتغییرات داشته باشد و نتایج بهتری بگیرد. زردآبی‌های مشهدی درحالی به‌مصاف مس سونگون می‌روند که تیم تبریزی و مدعی اصلی قهرمانی با هجده امتیاز در مکان دوم جدول است و در صورت پیروزی در این بازی ممکن است حتی با صدرنشینی به تعطیلات برود. اما فرش‌آرا در بهترین حالت بعد از پایان این بازی ششم جدول و در بدترین حالت یازدهم خواهد بود.

عملیات فرار از قعر در زرند

نماینده دوم مشهد در لیگ‌برتر این فصل با یک امتیاز به قعر چسبیده است و برای فرار از این بحران فقط‌وفقط به سه امتیاز بازی زرند نیاز دارد. شاگردان محسن جنگی در هفت بازی قبلی خود ره‌آوردی به‌جز شش باخت و یک تساوی خانگی نداشتند. آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که فرصت تعطیلات برای فراموشی بحران و بازگشت به حیات، بهترین فرصت برای آن‌هاست. فاصله چیپس کامل مشهد با منطقه امن جدول الان فقط سه‌چهار امتیاز است، اما اگر غفلت مشهدی‌ها بیشتر شود، ممکن است اوضاع وخیم شود، به‌ویژه وقتی بدانیم مقاومت البرز و قند کاترین آمل، دو تیم بالای سر چیپس در جدول، این هفته دوئلی شش‌امتیازی دارند و تساوی در آن بازی می‌تواند به‌نفع نماینده مشهد باشد.

نگاهی به سایر جدال‌های هفته

چهار تیم برای رسیدن به صدر جدول پیش از تعطیلات این هفته با یکدیگر می‌جنگند. سن‌ایچ ساوه، مس سونگون، گیتی‌پسند و کراپ الوند مدعیانی هستند که به‌ترتیب با نوزده، هجده، شانزده و شانزده امتیاز اول تا سوم جدول هستند و ممکن است جایگاهشان در بالای جدول در پایان بازی‌های هفته تغییر کند. سن‌ایچ این هفته در قم به‌مصاف فردوس این شهر می‌رود. مس سونگون چنان‌که گفته شد با فرش‌آرای مشهد بازی می‌کند. گیتی‌پسند از گهرزمین میزبانی می‌کند و کراپ در خانه از زندی‌بتن کلاردشت پذیرایی می‌کند. دیگر بازی هفته هم که شاید از اهمیت کمتری نسبت به سایر بازی‌ها برخوردار باشد، نبرد دو تیم تازه‌لیگ‌برتری‌شده یعنی صنایع پشتیبان هرمزگان و سفیر گفتمان است. دیداری که به‌میزبانی بندرعباس و تیم هرمزگانی برگزار خواهد شد. لیگ‌برتر فوتسال بعد از انجام بازی‌های این هفته نزدیک به دو ماه تعطیل خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->